Saturday, October 5, 2013

十月

十月(October),它终于来了
不是什么特定日子,也不是什么特别纪念日。原本以为放下了,也忘记了。其实并没有。直到今天才发现我还一直耿耿于怀。

应该有好几年了吧?!

今天很莫名其妙!莫名其妙的听完五月天的歌,莫名其妙的emo。也很莫名其妙的写心情。。。五月天的歌,让人又爱又恨!它是在我低潮时期的伴侣,也许这就是为何今天莫名其妙的emo原因吧。边工作边听歌,回忆边涌上脑海,差点失控。

曾经的疯狂,不再回去。原以为不听不闻不问会很好,还以为时间真的可以冲淡一切。可是,过去不再重来。我,原地踏步。她们,往前走。我渴望有一天她们回头看的时候,我还在这个地方等待她们的归来。可是,就算回到从前感情也不如从前。

很久没联络了,最近过的还好吗?简单的一句问候语,却是那么的难按下发送键。

高兴,她们找到自己的生活,感情,工作,往前进。希望她们一切都安好!
难过,自己还在原地踏步,还在莫名其妙的为小事而难过睡不着。

我需要一个拥抱,我真的需要!


I understand that everyone have to move on, but i just couldn't get used and believe that not keeping in touch is so much hurt on me.Well, maybe i couldnt let go and doesnt want to let go too. I know is just my problem. I never blame anyone. I just couldnt forgive myself. Please forgive me, still childish like i was used to be, please forgive me for not sending my regards or replying your message. Please~~ Is just not a good timing for me to listen back to emo song, at least not this month. I need some time, a long one, seriously long one. 




Well, happy belated birthday girls. Stay happy, stay healthy.

No comments: